ل

مجوز استفاده از فونت‌های فونتگاه

 این قرارداد بین شرکت «فونتگاه» مستقر در ایران (از این پس فونتگاه نامیده می‌شود) و فرد یا نهادی که فونت را خریداری می‌کند (از این پس “مشتری” نامیده می‌شود) می‌باشد.

 سند خرید فونت: «فاکتور فروش» به معنای سند الکترونیکی است که شما به عنوان تاییدیه فونت‌های خریداری شده دریافت می‌کنید.

 حق مالکیت: مالکیت این فونت متعلق به «تولید کننده فونت» می‌باشد و شما صرفا مجوز استفاده از این فونت در پروژه‌های خود را داشته و هیچ‌گونه حق مالکیت در قبال فونت را ندارید.

 اعطای مجوز : فونتگاه مجوز غیر انحصاری و غیرقابل انتقال برای استفاده از فونت برای هر هدف قانونی در ایران، از جمله برای ایجاد پروژه‌های تجاری، فرهنگی و هنری، سازمانی و نامحدود به دارنده پروانه می‌دهد. بدیهی است برای استفاده در پروژه‌های خارج از ایران نیاز به خریداری مجوز مخصوص است.

 تعداد کاربران: فونت را می‌توان بر روی حداکثر یک دستگاه توسط دارنده مجوز نصب و استفاده کرد. اگر دارنده مجوز نیاز به استفاده از فونت در دستگاه‌های بیشتری داشته باشد، باید مجوزهای مخصوص به آن کاربرد را خریداری کند.

 اصلاح کردن: دارنده مجوز نمی‌تواند فونت را به هیچ وجه تغییر داده یا اصلاح کند.

 جاسازی: فونت را نمی‌توان بدون مجوز مربوطه از «فونتگاه» در هیچ سند الکترونیکی یا محصولی جاسازی کرد. محصول الکترونیک شامل نرم‌افزار و وبسایت و انواع سیستم‌های کامپیوتری مانند دستگاه خودپرداز می‌شود.

 حق کپی: فونت و اسناد همراه آن توسط قانون کپی رایت داخلی ایران محافظت می‌شود. کلیه حقوق، عنوان و سود مربوط به فونت و اسناد همراه آن برای «فونتگاه» محفوظ است.

 فسخ: در صورتی که دارنده پروانه هر یک از شرایط و ضوابط خود را نقض کند، این قرارداد مجوز می‌تواند توسط «فونتگاه» فسخ شود. پس از فسخ، دارنده پروانه باید فوراً استفاده از فونت را متوقف کند و تمامی نسخه‌های فونت در اختیار خود را حذف کند.

 سلب مسئولیت از گارانتی: فونت «به همان شکلی که ارائه شده» بدون هیچ گونه ضمانتی ارائه می‌شود. «فونتگاه» هیچ ضمانتی، صریح یا ضمنی، در مورد قابلیت تجارت‌پذیری، تناسب برای یک هدف خاص یا موارد دیگر نمی‌دهد.

 محدودیت مسئولیت: به هیچ وجه «فونتگاه» مسئول هیچ گونه خسارتی از جمله سود از دست رفته یا سایر خسارات اتفاقی یا تبعی ناشی از استفاده یا ناتوانی در استفاده از فونت نخواهد بود.

 حفاظت از فونت: شما متعهد می‌شوید که هرگونه اقدامات لازم برای محافظت از فونت‌ها (در برابر هرگونه تکثیر، توزیع و استفاده توسط اشخاصی که فونت را بصورت قانونی از فونتگاه تهیه ننموده‌اند) را انجام دهید. اگر هر گونه دسترسی و یا استفاده غیرمجاز توسط شخص غیرمجاز را کشف کردید یا از آن مطلع شدید، موافقت می‌کنید که در اسرع وقت به فونتگاه اطلاع دهید.

 قانون حاکم: این موافقت‌نامه بر اساس قوانین ایران تنظیم و تفسیر می‌شود. این توافق در صورت استفاده از فونت‌های «فونتگاه» در خارج از ایران فسخ خواهد شد.

سبد خرید