ل

Reza Ghaffari-2

رضا غفاری   |   ۱۳۶۱   |   تهران

عضو رسمی انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران

رضا غفاری شروع فعاليت در عرصه‌ی طراحی تایپ را در سال ۱۳۸۷ با گذراندن دوره طراحی حروف در مدرسه تخصصی گرافیک ویژه و زیر نظر استاد دامون خانجانزاده آغاز نمود.

از فعالیت‌های او می‌توان در طراحی تایپ‌فیس‌های اختصاصی برای «برنامه‌ی تلویزیونی نود» و «روزنامه ابتکار» و چندین تایپ‌فیس از جمله تایپ‌فیس‌های «سمیر»، «تحریر»، «عنوان» و «تجرید» که تعدادی از آن‌ها در دسترس عموم قرار دارند نام برد.

او همچنین در اولين دوره سرو نقره‌ای انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران موفق به دریافت دیپلم افتخار برای «طراحی تایپ‌فیس سمير» (۱۳۸۹)، دریافت دیپلم افتخار در دومین دوسالانه سرو نقره‌ای برای «طراحی تایپ‌فیس عنوان» (۱۳۹۰) و دریافت دیپلم افتخار در سومين دوسالانه سرو نقره‌ای به عنوان بهترین سفارش دهنده برای «طراحی تایپ‌فیس برنامه نود» (۱۳۹۴) گردید.

Bahman Eslami

بهمن اسلامی   |   ۱۳۶۳   |   تهران

بهمن اسلامی بعد از به پایان رساندن تحصیلات خود در رشته‌ی ارتباط تصویری از دانشگاه تهران در رشته‌ی تایپ‌مدیا در آکادمی سلطنتی لاهه به تحصیلات خود ادامه داد و بعد از فارغ‌التحصیلی در هلند به عنوان طراح تایپ به صورت مستقل شروع به کار کرد.

فعالیت‌های او را می‌توان در طراحی چندین تایپ اختصاصی برای شرکت‌های بین‌المللی و همچنین تایپ‌فیس‌هایی دیگری که در ایران محبوبیت زیادی دارند خلاصه کرد. از نمونه‌های قابل اشاره می‌توان تایپ‌فیس‌های اختصاصی «کونه»، «رنو» و «أمالا» و برای تایپ‌فیس‌هایی که در دسترس عموم قرار دارند «حریر»، «دیودروم»، «کوه‌نور» و «فدرا عربیک» را نام برد.

او همچنین دو جایزه در کارنامه‌ی خود دارد: جایزه بهترین‌های تایپ‌فیس‌های دهه‌ی اخیر (۲۰۱۱) از انجمن بین‌المللی تایپوگرافی برای تایپ‌فیس «حریر» و جایزه‌ی تایپ‌‌های برتر سال از کلوپ طراحان تایپ نیویورک برای طراحی تایپ‌فیس «أمالا» (۲۰۲۱).

سبد خرید